CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 maart 2008

Scrap-a-licious

Het was echt een super weekeind!!!
Heb vreselijk gelachen met de meiden (tamara, Meriam en Jacqueline jullie zijn schatjes en wou dat ik jullie vaker kon zien...)
Vooral het foto gevecht vrijdagavond heeft behoorlijk op mijn lachspieren gewerkt.

We hebben leuke projecten gemaakt alleen heb ik ze nog niet af dus kan nog niets laten zien. Veel met verf gedaan en wil dat thuis zeker vaker gaan doen.

veeeel foto's gemaakt en natuurlijk ook met Celine en Corinne.


Hoop dat ze snel weer zo'n weekeind organiseren want ik heb me kostelijk vermaakt!!

2 opmerkingen:

Jackie zei

Ik heb ook een super geweldig gaaf weekend gehad...

Wou dat het vaker was, hahaha

Mika zei

Hai, the weekend was great. I was there on saturday when did you go? Mika (www.mikascrap.typepad.com)