CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 29 augustus 2008

Spannende tijden

We zijn druk bezig met het regelen van de hypotheek....

6 Oktober gaan we naar de notaris als het goed is en aangezien we over 2 weken met vakantie gaan begint het allemaal wat te dringen.

Morgen gaan we voor de keuken kijken. We weten min of meer al wat we willen want we hebben bij Grando al wat gezien. Alleen het gaat om een hoop geld dus gaan we nog even rond shoppen.

Maar wat het aller spannendst is.....

Es is inmiddels haar uitgerekende datum voorbij.
Dit betekend dat de baby elk moment geboren kan worden.
Ik loop dus ook echt de hele dag met mijn mobiel te zeulen bang dat ik haar
telefoontje zal missen .

Ben een vreselijke muts maar vind het heel bijzonder om dit van zo dichtbij mee te mogen maken. Mijn allerbeste vriendinnetje krijgt een kindje... ze wordt gewoon mama.

Dit zal onze vriendschap zeker veranderen maar ik weet zeker dat het alleen maar mooier gaat worden.

Ik weet zeker dat je dit leest .... Es je bent mijn aller beste vriendinnetje en ben super gek op je.
En weet dat je straks een geweldige mama zal zijn (en Gert een super papa). En als er wat is... woon straks echt maar 2 minuten bij je vandaan.

Geen opmerkingen: