CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 september 2008

Foto's Huis

Ik zie dat ik gewoon nog geen foto's van het huis op mijn blog heb staan....
Zo zag het er uit dat we het kochten:





Ze zijn al een heel eind dus.... was wel handig om een idee te krijgen hoe het er uit komt te zien. Nu rijden we dus regelmatig langs om de vorderingen bij te houden. Is best grappig om zo te volgen, want 2 weken geleden zat het dak er ineens op.

Nu afwachten wanneer het helemaal klaar is.... ik heb al berichten gehoord dat onze buren eind december begin januari de sleutel krijgen. Dan kan het voor ons niet veel langer duren.

De Hypotheek is inmiddels uitgezocht en wachten nu op de papieren.
Na de vakantie willen we ons echt gaan storten op het uitzoeken van allerlei dingen.
Lijkt me erg leuk om te doen.

Nog 11 daagjes en dan gaan we heerlijk op vakantie... merk wel dat we er aan toe zijn hoor.
Helemaal met de verwachte drukke tijd die we voor de boeg hebben.

Tussen alle bezoekjes aan Lieselotte door van de week ook nog even tijd gehad om 2 Layouts af te maken.

3 opmerkingen:

Tamara zei

Hey lieve Chantal,
Fat ziet er wel heel leuk uit zo in het echt en ook leuk om het te volgen lijkt mij.

En je lootjes zijn super maar dat wist je al.
Liefs Tamara

Liefs Inge zei

Die gaan lekker snel!
Als je straks terugkomt is het al helemaal dicht! Dan kan het nog zo regenen, stormen en vriezen jouw huisje blijft van binnen droog en kan afgewerkt worden.
Nog een klein tipje van mij: maak ook foto's van de leidingen, vooral in de keuken. Als je straks ergens een gaatje wil boren is het altijd handig als je weet waar de waterleiding precies loopt. Groetjes, Ingelientje

Jackie zei

Leuk om het zo steeds ietje meer huis te zien worden....
Lijkt me ook heerlijk om alles zelf voor je huis uit te zoeken...

Heb nog wel een stapel tijdschriften voor je liggen