CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 mei 2009

Meiden weekeind

Afgelopen weekeind heb ik een heerlijk meiden weekeind gehad.
Vrijdag ben ik uit mijn werk doorgereden naar Jackie. Lekker BBQ gegeten en bijgekletst.
De volgende dag kwamen er nog 5 dames van het BOM Forum en hebben we heerlijk zitten scrappen, kletsen en snoepen. Was erg fijn om weer eens wat te doen ...
Dit is 1 van de 4 LO die ik gemaakt heb... de andere moeten nog even op foto.
Zondag ben ik weer naar huis gegaan alleen onderweg in Amsterdam gestopt voor een fotoshoot. Die had ik nog te goed van het scrapalicious weekeind van vorig jaar maart. Heel benieuwd hoe ze geworden zijn.

Oh ja zaterdag ook nog 2 gave kettingen en 1 armband gescoort.
als je ook leuke, originele en helemaal niet dure sieraden zoekt moet je echt even hier kijken.
http://funendeco.nl/

2 opmerkingen:

Nicky zei

klinkt echt helemaal goed chantal! en de lo is dat ook!

Esmeralda zei

Oh wat leuk Chantal!! Thanks meid!

Ik heb weer heel veel nieuwe!!

We moeten dit soort dagjes echt vaker doen!

De volgende bij jou of bij mij?

Dikke knuf voor jou en vind het zeer jammer dat je zo ver weg woont.