CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 30 augustus 2009

Dag van Feestjes

Ik zit met de laptop op schoot bij te komen van gister.... Super leuke dag gehad maar wel erg vermoeiend.

We zijn begonnen met het grootste feest. Lieselotte is een jaar geworden.

Jeetje wat is dat snel gegaan zeg.... Alsof het gister was dat we gingen lunchen en ik een speen van haar kreeg of dat ze me belde en zei dag tante chantal. Ik had nooit van te voren kunnen bedenken dat ik zou gek zou worden op dat grietje.
Volgens mij heeft ze een super verjaardag gehad en is schandalig verwent.

Maar goed Lieselotte haar verjaardag was niet ons enige feestje gister. Dus na de soep zijn we naar de buurt BBQ gegaan. Toch wel erg leuk hoor om zo je buren een beetje beter te leren kennen. We hadden het goed aangepakt. Een paar grote party tenten, wat biertafels zodat we konden zitten, wat sta tafels om aan te hangen en popkorn en een springkussen voor de kids.
Volgens mij was dit ook echt een geslaagd feestje... ik heb me iig prima vermaakt.

2 opmerkingen:

Nicky zei

gefeliciteerd nog met je kleine vriendinnetje! hoe vond ze het boek???

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd nog met Lieselotte!! Wat een geweldige foto!!