CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 25 september 2009

16 weken

Afgelopen dinsdag was ik alweer 16 weken zwanger.
Wat gaat dat snel... nog even en we zijn al weer op de helft!

Stand van zaken bij 16 weken
Je baby is nu 15 cm groot en weegt 130 gram. Op de piepkleine vingertjes en teentjes verschijnen nu nagels en ook al vingerafdrukken! Die maken je kind nu al tot een echt individu, want deze vingerafdrukken heeft immers niemand anders.

Aan mijn buik begin je het ook echt te zien en mijn eigen kleding past al een tijdje niet meer.
Voel me verder prima en weinig te klagen.

We zijn ondertussen al lekker aan het shoppen voor de kleine. Al van alles aangeschaft aan kleertjes en spullen die we nodig hebben. De kinderwagen gaan we van het weekeind bestellen en voor het kamertje zijn we er nog niet helemaal uit. We hebben gelukkig nog even.

5 opmerkingen:

Miranda zei

Ja mooi foto, gaat snel he?!
Lekker genieten en succes met de spulletjes kopen!!

Jackie zei

geweldig die foto..
wel blijven doen hé..
ik heb dat helemaal niet, en vind dat vreselijk...

En geniet lekker van die spulletjes kopen, is niets leuks om te doen (nee zelf scrapshoppen niet, hahahah)

Bianca zei

oooo zie je je mist vanalles als je een poos niks volgt:)

GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!

Nicky zei

130 gram... das nog minder dan mijn pakje kaas deze week bij de boodschappen.... klein joh nog. en toch is het leven al zo groot als het in je groeit. gaaf hoor meid, zelfs zo serieus op de foto straal je nog!

Veronique zei

Wowwww!!!
Geniet er van meid, het is zo'n leuke tijd!
Groetjes,
Veronique