CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 9 december 2009

Controle

Maandag ben ik weer voor controle bij de Verloskundige geweest. Gelukkig was alles goed en loop ik niet meer zo ver voor.Was maar 8 ons aangekomen dus daar was ik wel heel blij mee.(totaal is nu 5.3 kilo) Scheelt een hoop onderzoeken enzo.

Moet alleen wel iets rustiger aan gaan doen en beter naar mijn lijf luisteren. Dat vind ik erg moeilijk om te doen... wil zo graag van alles.

Heb links onder in mijn buik steeds last en wist steeds niet zo goed wat het was.... waarschijnlijk ligt onze uk daar met zijn/haar schouder steeds tegen mijn baarmoeder te prikken en is het een beetje beurs (en bedankt dan).Moet van zelf over gaan.
Vanaf nu gaan we iedere 3 weken op controle.
Morgen avond even langs de babydump om een lamp op te halen en om nog een lakentje te bestellen. Ben op beide helemaal verliefd.
Vanavond gaan we met mijn zwager kijken wat we qua geboorte kaartje willen. LEUK!!!

3 opmerkingen:

Jackie zei

Ow en en en...
gelukt met het kaartje...

Vind die lamp echt heel erg gaaf...
en dat lakentje, SMELT !!!

Nicky zei

wat een gave lamp zeg! en wat heb jij nog maar weinig extra kilo's mee te nemen zeg, hartstikke goed!

benieuwd naar je kaart ;-)

Veronique zei

Wow die lamp is echt mooi!!!
Leuk die teigetje lakentjes!!! meid ik wist niet dat je al zover was hoor, gaat de tijd toch snel!
Kusss