CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 9 april 2011

Update

he he ... eindelijk weer eens een update.
Denk dat ik wel 5x begonnen ben met een blogje maar heb steeds ruzie met de laptop. Volgens mij heeft die zijn beste tijd wel gehad ... tijd voor een nieuwe!

We zijn na Nick zijn verjaardag lekker een weekje naar Center Parcs op vakantie geweest. We hebben genoten!! Het was prachtig weer dus zijn lekker veel buiten geweest maar hebben natuurlijk ook lekker gezwommen. Nog een dagje wezen winkelen ... helemaal gezellig!

Gister werd het kinderdagverblijf officieel geopend dus dat was groot feest!
Er was een luchtkussen, een kinderboerderij, spelletjes en poffertjes. Nick heeft zich prima vermaakt en vooral de poffertjes vielen goed in de smaak.


Verder weinig spannends te melden. Wil al weken scrappen maar het komt er niet van of er komt niets uit mijn handen. Dus ben ik maar mijn scrapplekkie een beetje aan het opruimen en spulletjes uitzoeken. Inspiratie komt vast wel weer.

1 opmerking:

Jackie zei

wat een heerlijke foto's,
en poffertjes zijn zo lekker...