CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 9 februari 2008

Lekker dagje

Vandaag een heerlijk dagje gehad met Died. Eerst wezen shoppen in Alkmaar. Ging voor een broek en schoenen. Kon het alleen niet zo vinden. Dus gaan we volgende week maar shoppen in Amsterdam.

Na het shoppen zijn we doorgereden naar Egmond en hebben we lekker een uurtje op het strand gelopen. Het was heerlijk weer en best druk op het strand. Had gelukkig mijn camera mee en hebben erg gelachen tijdens het maken van foto's. Geloof dat die van ons samen wel 10x opnieuw gegaan is voordat het ergens op leek en hij is nog niet zoals ik zou willen ha ha ha.Met de post zijn mijn afgedrukte foto's van afgelopen vakantie binnen gekomen. Kan vanavond dus eindelijk aan mijn vakantieboek gaan beginnen. Morgen gezellie met mama naar de huishoudbeurs.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een superleuke foto's hebben jullie gemaakt. Het ziet er allemaal erg gelukkig uit. Mooi om te zien.

Groetjes Wendy

Nicky zei

ik vind ze super de foto's!!! hartstikke vette uitstraling! vooral die van jou close-up met zonnebril, wauw! eg wal!