CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 25 februari 2008

Vakantie plannen

We hebben van de week de knoop doorgehakt.... mijn lief en ik gaan in september 2 weken naar de states. We vertrekken 14 september (is over 201 dagen).

We beginnen 5 dagen in Disney Word (AHHHHHH.... big dream comming true!!!!). Echt zo super gaaf....

Na Disney gaan we 6 dagen luieren op Miami Beach.... en om het af te maken 4 dagen naar New York.

Ik heb er zo vreselijk veel zin in en ben zo blij dat we gaan... kan haast niet wachten.

6 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

oooooh dát klinkt echt geweldig!!!!! Geweldig zeg, kan je wel zo lang wachten???

Tessa

marlies zei

super gaaf zeg ! En nu aftellen !

Hinke zei

Oooo dat klinkt echt heerlijk.

Jackie zei

Zeg, weet je nu al of ik mee mag, hahaha


Ik wil dit jaar ook zeker op vakantie, en het liefst ook ECHT ver weg

~Nancy~ zei

Oowww.. wat gaaf zeg Chantal! ik zal de buurt wel even voor je verkennen als wij in juni die kant op gaan.. hihihi! Het aftellen is begonnen he! XXX

Hanneke van der Linde zei

Oh superaagf zeg! de 14e gaan wij net terug, wij gaan naar Enterprise, Alabama, bij familie in huis, lekker makkelijk dus!
Alvast heeel veel plezier!!

XxX