CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 16 april 2008

Het mag denk ik niet....

Ik ben verliefd... op een uiltje wel te verstaan.
Vanaf dat ik hem zag ben ik net zo lang gaan zoeken tot ik hem vond... en ja hoor... eindelijk gevonden. Besteld en met spanning zitten wachten. Na 3 dagen bericht... helaaas uitverkocht.
Verder zoeken. Jaaa weer gevonden, besteld, betaald en dan maar wachten.
Gister eindelijk zo ver... envelop in de bus... vol verwachting klopt mijn hart... scheuren, open maken.... en dan .... teleustelling..... het is niet Oliver maar zijn zusje Olivia (schatje daar niet van maar ik had mijn zinnen gezet op hem). Dus die gaat vandaag weer terug (verkeerde zending binnen gekregen)
weer zoeken... niet te vinden.... wie heeft voor mij de oplossing???

4 opmerkingen:

Diana Louwerens zei

Oooh wat balen zeg, Olivia is idd ook een schatje (heb ze beide :0 )
maar ik ben het met je eens ik dacht Olivia meer te gebruiken omdat ik 2 meiden heb, maar nee ik blijf toch ook verliefd op Oliver zelf :) :) heb er zelfs ooit een komplete kit voor gekocht in amerika om dat daar een mini Oliver bij zat en later de grotere hier gekocht (is dat erg????)
Ik hou mijn ogen voor je open

Jackie zei

heb je ze nu al gevonden ????


kijk anders eens naar de stempellap van de creactie met uitljes, ze zijn wel anders maar mss ook wel erg leuk ???

Nicky zei

zou bijna zeggen, je ziet ze vliegen.... al die moeite voor een stempelsetje.... wat scrappen al niet met je doet! nee hoor begrijp t wel, heb ook wel eens een half jaar lopen zoeken voor ik vond wat ik wilde.... succes meid, jammer dat ik je niet verder kan helpen!

Angélique zei

Volgens mij hebben ze hem bij ScrapbookNederland :)