CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 31 mei 2008

Award

Allereerst heb ik van Meriam de Kreativ Blogger Award ontvangen.
Super lief van je.... !!! Op mijn beurt mag ik ook weer 3 dames deze award geven....
Moeilijk omdat er een aantal dames die ik deze award zou willen geven hebben hem al gehad.
Maar ik zal toch een poging doen.

Ik geef mijn eerste award aan Nancy van den Berg. Zij inspireert me enorm. Haar stijl spreekt me heel erg aan. En door dingen van haar te liften heb ik weer helemaal mijn MOJO gevonden.

de 2e award die ik weg mag geven is voor Rozella. Ook haar werk vind ik helemaal fantastich.
Zeer inspirerend.

En mijn laatste award gaat naar alle andere dames bij wie ik regelmatig hun Blog Check.
Jullie inspireren mij dagelijks .... THANKS

1 opmerking:

Rozella Meijer-Kern zei

Dank je wel Chantal. Ik vind het erg leuk om ook de award van jou te ontvangen. Super leuk.