CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 21 juni 2008

2 nieuwe Quickutz alfa's

Ik heb mvorige week 2 nieuwe Quickutz alfa's gekocht.
De eerste is een Grand alfa en heb ik via Ebay in Amerika gekocht. Was een leuk koopje 55 euro incl. verzenden ipv 180 euro.
De ander is een Classic alfa en heb ik gewoon in de aanbieding in nl besteld.



Heb ze van de week al binnen gekregen maar ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad om er even lekker voor te gaan zitten. Vanavond ben ik eindelijk begonnen aan mijn Tenerife album van afgelopen zomer (morgen begint zomer 2008 ... dus werd wel eens tijd). Kon het natuurlijk niet laten om de nieuwe alfa's te gebruiken.

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Oh, super alfa'tjes zeg!!

XxX

Nicky zei

mooie alfa's!
ben benieuwd als je ze gaat gebruiken!

Jackie zei

eigenlijk heb je gelijk, is makkelijk tickers van te maken, maar ja van ee velletje halen is veel makkelijker...
Moet mss toch mijn alfa's meer gaan gebruiken...

Jackie zei

lieve chantal...
heb je een award gegeven

Ingrid zei

Leuke alfa's. Ik heb de laatste tijd ook diverse alfa's via eBay gekocht. Scheelt zo veeeeeeel geld. Een nieuw soort verslaving is bij mij geboren. :-)

PS: En om nog op je vraag van een paar weken geleden terug te komen (sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan)....ja, we hebben elkaar op Scrap-a-Licious in Utrecht gezien, maar volgens mij niet echt gesproken. En wie weet ga ik ooit nog eens online workshops aanbieden, maar voorlopig niet. Geen tijd!!