CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 juni 2008

weinig tijd om te scrappen

Afgelopen week heb ik weinig tijd gehad om te scrappen.
Na een diploma uitreiking, 2 geslaagd feestjes en meerdere dagen
helpen met verhuizen blijft er nou eenmaal niet veel tijd meer over.

Het EK is vrijdag begonnen dus de verwachting is dat ik komende week
wel wat tijd over hou : )
(als NL niet speelt natuurlijk... dat vind ik altijd erg gezellig om samen te kijken)

Was begonnen aan een mini over de vakantie maar die heb ik weer uit elkaar getrokken.
Vond hem helemaal niet leuk worden. Heb nieuw papier besteld (wacht daar jammer
genoeg al ruim anderhalve week op) en ga zo mijn foto's maar opnieuw bestellen.

2 opmerkingen:

Nicky zei

anderhalve week wachten op papier???? waar heb je dat in godsnaam besteld, zou niet moeten mogen hoor. ik kijk zelf nooit voetbal, en manlief ook niet, dus helaas hier geen tijd over of oranje gekte. maar je hebt lekker gescrapt de laatste tijd, dus je mag ook wel ff pauze toch? dikke knuf,

Rozella Meijer-Kern zei

Hai, bedankt voor je leuke reaktie. Dan ligt er een berg lintjes voor je en ja "wat ga ik er mee doen". Ik had eerst een ander idee maar totdat ik letterlijk tegen deze letterbak aanliep bij de Marskramer...En hij is zo leuk. Heeft 12 vakjes en je kan hem net als een fotolijstje neerzetten maar ook ophangen. En voor een hele leuk prijs trouwens......omdat hij ietwat beschadigd was maar door het papier zie je daar niets meer van.....Maarre mijn 2 mede-finalisten hebben ook iets geweldigs gemaakt. Die koffer van Ingrid is supermooi gemaakt. En de draaimolen van Miranda vind ik zelf erg leuk verzonnen.