CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 juli 2008

LO op stof

Op Bag of Memories hebben we een Summer Challenge.
(je moet 3 opdrachten binnen 1 maand maken)

leuk om te bendenken maar je moet natuurlijk zelf ook mee doen....
De opdracht van Tamara was maak een LO op stof.

op een of andere manier lukt me dat nooit echt... toch vanavond een poging gewaagd.


Ook de enveloppenswap van Jacqueline afgemaakt.
Niet alle pagina's staan goed op de foto dus die hebben jullie nog te goed.

3 opmerkingen:

Jackie zei

Ik vind je stoffen Layout goed gelukt hoor, gewoon vaker proberen...


En wat ik zie van je boekje,
vind ik nu al geweldig !!!

Tessa Tegendraads zei

Wow echt super gaaf!! En dat boekje : hmmmmmmm dat ziet eruit als echt scrap-lekkers :-)

XX Tessa

Miranda zei

Oh gaaf zeg je stoffen lo!!! Ben nog opzoek naar het juiste stofje maar gaat goed komen denk ik !
Je boekje is ook helemaal leuk!!!