CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 17 april 2009

De meubels zijn er

Vandaag heb ik de vloer zo'n 4x gedweild om de waas van het voegen er af te krijgen.
Het is er nog niet helemaal vanaf maar het ziet er al een stuk beter uit. Voorlopig krijg ik het toch niet helemaal schoon ... leg me daar maar bij neer.

Vandaag zijn ze gebracht... onze nieuwe meubels. Zijn ze niet mooi...?
Onder de tafel staat trouwens het tv meubel. Helaas was de grote kast beschadigd en moeten ze die opnieuw spuiten. Verwacht die volgende week. Komt op zich wel goed uit want de muren moeten nog behangen en geschilderd worden.



Ook zijn de duettes in de keuken geplaatst en is het gordijn in de slaapkamer opgehangen.
En om een heerlijk dagje rommelen af te sluiten hebben we nog even gezellig wat gedronken met de buren.

We hebben een druk weekeind voor de boeg....

Ondanks alle verhuis perikelen heb ik toch nog even tijd gevonden om wat te scrappen.
En kon het niet laten om nog iets van Joseph te maken.

3 opmerkingen:

Nicky zei

wat ziet t er allemaal prachtig uit chantal. je spullies, je vloer, je layout... helemaal goed!!!

Miranda zei

Zo dat ziet er gaaf uit!!! Wat een lap van een woonkamer zeg!!! Super je meubels!
En je lo vind ik ook eruuug gaaf! Lekker vrolijk!!

Jackie zei

Vind het er echt al goed uit zien,
is nu echt aftellen meid..