CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 13 juli 2010

allerlaatste Joseph

Aan alle dingen komt een einde ... en afgelopen zaterdag viel na 558 voorstellingen het doek dan toch echt definitief voor Joseph. Natuurlijk moest ik daar bij zijn met mijn musicalvriendinnen.
Met die voorstelling is het tenslotte allemaal begonnen. Het was een geweldige voorstelling en het was heel duidelijk dat iedereen stinkend zijn best stond te doen om het tot een spetterend einde te brengen. Hier en daar vloeide wel wat traantjes en ik heb het zelf ook niet droog kunnen houden.Tijdens de megamix mochten er deze keer foto's gemaakt worden dus daar hebben we uitgebreid gebruik van gemaakt.Na de voorstelling kreeg iedereen van de cast bloemen en heeft Erwin van Lambaard een toespraak gehouden.

Na deze lovende woorden was het tijd om de sleutel van het theater over te dragen aan de cast van We Will Rock You . John op het toneel is nooit vervelend ;)

Toen was het echt over.... Ik heb genoten nu en alle andere keren dat ik geweest ben.

2 opmerkingen:

Nicky zei

aahhhhh...... afscheid nemen is nooit leuk

Unknown zei

Hoi Chantal,

Deze laatste show was inderdaad super! Wij hebben dan ook volop genoten. Ze gaven werkelijk alles voor deze laatste keer. Ik vind het jammer dat 't nu voorbij is, want ik had zeker nog vaker gegaan.
Wat een mooie foto's zeg, wist niet dat dit mocht bij deze show.
Leuk dat ik je even gesproken heb daar.Zoals ik al vertelde herkende ik je van je blog waar ik regelmatig op kijk.
Nu je weet wie ik ben zal ik vast vaker reageren op je blogberichtjes!

Groetjes,
Marga