CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 maart 2011

Ben ik weer ...

Zomaar even een maandje zonder bloggen. Druk met van alles en nog wat geweest dat het er eigenlijk vaak bij in schoot. Maar ... ik ben er weer vol goede zin om weer lekker te bloggen!!

Met Nick gaat het super goed. Nog 2 kleine weekjes en dan is hij alweer 1. Hij kan inmiddels prima gaan staan (en weer zitten) en kruipt met een noodgang door de kamer. Hij is druk aan het oefenen met lopen. Achter een stoel of loopkar gaat het al prima maar los vind hij nog eng.

Ik heb inmiddels mijn mama fiets en samen op de fiets vind hij helemaal geweldig. Dus als het weer het even toe laat gaan we samen een rondje om.
 Ik schreef het net al ... nog 2 weken en dan word hij alweer 1. Echt ongelooflijk hoe snel het afgelopen jaar allemaal gegaan is. Zo heb je nog een klein frummeltje in je armen en zo ben je druk met het plannen van zijn eerste verjaardagsfeestje.

Ik heb samen met mijn zwager een hele leuke uitnodiging gemaakt Ben al druk aan het bedenken wat voor taart ik ga maken. Denk dat het ook een taart met woezel en Pip gaat worden. Helemaal leuk om dat zelf te doen :). Verder moet ik nog even aan de slag met de traktaties ... weet gelukkig al hoe dat moet worden.

Qua scrappen heb ik ook zeker niet stil gezeten. Ben regelmatig boven op mijn scrapplek te vinden als Nick in bed ligt. Hier een aantal van de afgelopen tijd:
 
 
 Ook nog een leuke LO gelift van Wendy



Afgelopen weekeind ben ik op scrapweekeind geweest en ben daar ook nog eens mega productief geweest. Heb gewoon 5 Layouts gemaakt in 1 weekeind!!
 
 
 
 
 Vooral over de laatste ben ik heel tevreden. Weetje dat ik de roosjes zelf gemaakt heb?? van koffiefilters een een tim holz stans en een beetje glimmermist. Wil echt die stans ook zelf hebben!

4 opmerkingen:

Veronique zei

Jeetje wat wordt Nick groot!!! Mooi mannetje hoor! Ik vind je LO "my family" echt super!die roosjes zijn super! Heb er 1 van Jack gekregen en vind em zo schattig!
Veel plezier op het feestje van je kleine ventje! Groetjes, Veronique

Nicky zei

ow wat leuk weer wat van je te lezen en te zien! heb je gemist op het wereld wijde web! ontzettend veel leuke layouts heb je gemaakt zeg. goed bezig! en je ventje is echt een heartstealer, nou al!!!

Miranda zei

Nou dat gaat echt snel zeg, Nick alweer bijna 1!!!! Wat een super uitnodiging, ben erg benieuwd naar je taart!
Ik vind je lo's helemaal super!!!!

Unknown zei

He Chantal

Leuk te zien dat mijn lo's ook nog eens ergens gelift worden. Zie dat het met jullie allemaal goed gaat. Fijn te lezen.

Groetjes Wendy