CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 3 juli 2011

Yeah ... weer online

Gelukkig .... ik ben weer online!!
mijn telefoon heb ik weer terug en zit nu met een nieuwe laptop op schoot.

Alles gaat hier lekker.
Ben inmiddels 16 weken zwanger en heb weinig klachten,voel me prima. Buikie groeit al aardig hard maar dat schijnt met een 2e normaal te zijn. Heb de baby nog niet gevoeld maar kijk daar wel heel erg naar uit. Volgende week weer even naar de Vk voor controle ... ook weer even lekker hartje luisteren.

Met Nick gaat het ook allemaal goed. Sinds 2 weken loopt onze stoere vent!! Hij kon al een tijdje goed los staan en liep af en toe een paar stapjes los maar echt lopen deed hij steeds niet. Nu heeft hij in eens door dat hij dat kan en loopt hij hele stukken. Dan is hij ineens wel groot hoor. Het is echt al een peuter.

Ben ook weer lekker aan het scrappen. Was een tijdje geleden aan een super leuk mini album begonnen. Petra was hier en die had een workshop gevolg. Dus ik heb dat album na zitten maken. 2 weekjes geleden ben ik wezen scrappen bij Tamara en ben met mijn album verder gegaan. Heb besloten er een vakantie album van te maken van onze vakantie van vorig jaar. Ben nog lang niet klaar maar ga lekker!

Zo iedereen weer op de hoogte van alles ... zal ook weer regelmatiger gaan schrijven. Ik ga verder met foto's bewerken ... maar eerst nog even een foto van mijn kleine kanjer.


Geen opmerkingen: