CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 31 juli 2011

op de helft

Gister was ik alweer op de helft van mijn zwangerschap. Ongelooflijk hoe snel het allemaal gaat.
Voel me nog steeds prima en weinig klachten.

Begin wel al aardig dik te worden hoor.


Woensdag hebben we de 20 weken echo. Is weer even spannend. Kijken of alles goed is met de baby. We hebben van de week ook besloten dat we niet willen weten wat het is. Blijft dus een verrassing tot en met december.

Als het goed is gaan we straks even met zijn 3e naar Amsterdam. Kijken of we wat leuke kleertjes en spulletjes voor de baby kunnen kopen. We hebben al het een en ander gekregen maar zelf eigenlijk nog niks gekocht. Word dus wel eens tijd!

2 opmerkingen:

Angela zei

Oh wat gaat dat toch hard he? Geniet met volle teugen hoor!!! Ik weet dat ik het nog steeds/al weer mis!! ondanks dat ik een pittige zwangerschap heb gehad trouwens1
Spannend hoor die echo! Ik duim voor jullie!
Nog geslaagd in Amsterdam met babyshoppen?? Het leukste wat er is!
xxx
Angela

Petra zei

Oh, wat gaat het toch hard met zo'n zwangerschap. Mooie buik heb je ook! :-) En spannend dat je niet wilt weten wat het geslacht is... Wordt een leuke verrassing straks.

Geniet van de rest van je zwangerschap!