CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 19 september 2011

Ben ik weer

We zijn er even tussenuit geweest. Lekker een weekje met zijn 3e naar CenterParcs. Weinig spannende dingen gedaan. Vooral veel naar het zwembad geweest. Nick vond dat helemaal geweldig en hij kon vooral geen genoeg krijgen van de glijbaan.
Qua zwangerschap gaat het nog steeds allemaal goed. Ben inmiddels 27 weken en heb weinig klachten. Voel me nog best goed. Moe af en toe en waggel al behoorlijk door die flinke buik maar verder weinig klachten. Ukkie is gezellig druk in mijn buik. Trapt er lustig op los … ik zie het af en toe zelfs vanaf de buitenkant.
Heb s'avonds niet zo heel veel puf meer maar probeer wel af en toe wat te scrappen. Ben vooral bezig met halve projecten die er nog lagen af te maken. Zal binnenkort het een en ander wel weer even op de foto zetten.

Mijn telefoon werkt trouwens nog niet naar behoren. Heb hem vlak voor we op vakantie gingen weer terug gekregen van Vodafone. Even dacht ik dat hij goed was maar helaas ... Dus moet ik ze maar een mail gaan sturen wanneer ik alsjeblieft een nieuwe kan krijgen want hier word je echt niet goed van.

2 opmerkingen:

Miranda zei

Wat heerlijk zeg, even weg met elkaar! Leuke foto van de glijbaan!
En wat heb je al een flinke buik! Mooi zeg!
Rustig aan doen!

Angela zei

wow wat gaat die tijd hard, al 27 weken weer, hele mijlpaal he?
Heerlijk zo'n weekendje weg zeg! Geniet lekker van je getrappel! Ik mis mijn buik nog steeds!!
xxx