CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 23 augustus 2011

vervolg ruzie met technologie

En zo is er weer een week voorbij ...

Inmiddels ligt mijn telefoon weer bij Samsung ter reparatie. Ben behoorlijk ontploft in de winkel want ik ben hem weer 2 weken kwijt. Heb hem 3 maanden en is straks 6 weken weg geweest. Heel fijn! Maar je komt pas in aanmerking voor een nieuwe telefoon als hij 3x gerepareerd is. Dat ik buiten die reparaties om ook al een nieuwe batterij heb gekregen word niet eens mee geteld. Heb totaal niet de illusie dat ze het probleem nu wel op gaan lossen maar ja procedures ... wat doe je er tegen. Als ik hem nu niet weer had laten opsturen hadden ze niks meer gedaan. Echt je betaald je scheel en service ho maar.

Ben ondertussen ook bezig om te proberen foto´s terug te zetten op mijn blog. Weet niet bij ieder bericht welke foto´s er stonden maar heb er toch best wel een aantal terug kunnen zetten. Ziet er een stuk gezelliger uit dan die zwarte vlakken.

Afgelopen vrijdag heb ik 2 uurtjes op Lieselotte en Bastiaan gepast. Was een gezellige drukte 3 van die boeffies bij elkaar maar wel heel leuk. Hier zaten ze even bij te komen met limonade en een koekje.
En nog een paar van afgelopen zondag op het strand. Het weer zag er niet geweldig uit toen we weggingen maar op het strand was het heerlijk! We hebben lekker in het zand gespeeld en geluncht. Was een super ochtend!

Geen opmerkingen: