CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 16 augustus 2011

Ruzie met technologie

Ik heb sinds mei een nieuwe telefoon ... prachtig ding. Kan er heel makkelijk mee internetten, mooie foto's maken en natuurlijk bellen en sms-en. Maar ..... ik heb al vanaf het begin problemen met dat ding. Heb ondertussen al een nieuwe batterij gehad en hij is al 2 x ter reparatie terug geweest naar de winkel.

Nu had ik hem vrijdag terug .... en weer is dat k**** ding niet goed. Died gaat morgen voor me bellen met Vodafone want nu is het echt een keer genoeg. 

En als klap op de vuurpijl ... ik kom er net achter dat ik een mega fout heb gemaakt. Door mijn google account aan mijn telefoon te koppelen zijn al mijn webalbums op mijn telefoon gezet. En omdat ik dat irritant vond heb ik ze er af gegooid .... gevolg is dus dat ik alle foto's die op mijn weblog stonden verwijderd heb.

Vorige keer dat ik mijn telefoon opnieuw in moest stellen heb ik dat ook gedaan en was er niks aan de hand. Geen idee dus wat ik deze keer fout heb gedaan. Baal wel als een stekker .... 2 jaar aan berichten en allemaal zonder foto's.

Ga kijken wat ik nog kan herstellen .... en mijn blog maar eens een nieuwe look geven als ik dan toch bezig ben.

---
edit: Alle fotos zijn dus weg. Bij een aantal berichten kan ik ze opnieuw plaatsen omdat ik weet wat er heeft gestaan en bij ale andere berichten .... helaas pindakaas!

3 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

O jeetje, dat is balen zeg!!

Ik kom voor de eerste keer op je blog en kan ik geen foto's zien, haha. Ik hoop dat je het nog kunt herstellen. Dan kom graag nog een keer terug om je mini-albumpje over de zwangerschap te bekijken.

Groetjes,
Margriet

Miranda zei

Oh gelukkig je foto's staan er weer! Toch? Alles gelukt?
Nieuwe look is super!!!

Miranda zei

Jeetje wat balen joh! Ik hoop dat je nog wat terug kan vinden....

Ik heb wel nav jouw bericht ook mijn blog gepimpt, super leuk! Dank je wel!