CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 22 september 2011

BOOS

Heb natuurlijk al eerder geschreven over het probleem dat ik met mijn "nieuwe"telefoon heb. Ding werkt niet naar behoren, is binnen no time leeg, batterij is niet vol te krijgen en word vreselijk heet tijdens het opladen of soms gewoon in mijn tas. Toestel is 4 x voor reparatie weg geweest en daarnaast heb ik al een keer een nieuwe batterij gekregen. Laatste keer ben ik al helemaal uit mijn stekker gegaan in de winkel maar toen werd mij verteld dat ze pas een omruil aankunnen vragen na 4 reparaties. Dus ik toch maar weer akkoord gegaan met een reparatie. Nu is het toestel weer niet goed en heb ik laten weten dat ik nu echt een ander wil ... krijg ik dit als antwoord:

Wij hebben de aanvraag voor de omruil gedaan. Deze aanvraag is helaas onglangs afgekeurd,

omdat de regeling zo is dat Samsung zelf de toestellen omruild. Wel gaven ze aan dat bij een volgende reparatie het reparatienummer konden doorgeven, ze zouden hem dan onderscheppen en extra goed naar kijken.


Sorry voor het ongemak.

Echt ik ben wel eens boos geweest maar hier komt werkelijk de stoom van uit mijn oren!!
Heb ze terug gemaild dat ik dit niet accepteer en dat ik een nummer of mail adres wil van Samsung zodat ik daar mijn beklag kan doen. En dat als het nodig is ik Kassa, de rijdende rechter, mijn rechtsbijstands verzeker of God mag weten wat er bij haal ... maar ik ben er nu echt helemaal klaar mee!!!!

1 opmerking:

Miranda zei

Grrrr daar zou je gek van worden!!!!! Belachelijk!!!