CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 maart 2012

Project Life - week 6,7,8,9 en 10

Ik liep een beetje achter met PL. Te druk met genieten van mijn laatste weekjes verlof. (Helaas moet ik maandag weer werken) De tijd ontbrak me gewoon even om mijn PL weken te maken zoals ik het graag wilde. Gelukkig was ik wel bij met het uitzoeken en printen van foto's en de tekstjes waren voor het grootste deel ook al klaar. Het ging dus eigenlijk alleen om het pimpen van mijn pagina's.

Week 6 - deze week komt mijn studie pakket binnen, komen de musicalschatjes op kraamvisite, gaan we uitwaaien op het strand en besluit ik om door te gaan met de borstvoeding.
Week 7 -Een week van uitjes, Uit eten, shoppen met mama in Amsterdam en met Nick naar het theater.
Week 8 - Deze week carnaval op het Kinderdagverblijf, met mama en Fay naar de huishoudbeurs, koekjes bakken met Nick en gewoon genieten van ons prachtige meisje.
Week 9 - Lekker veel thuis geweest deze week en echt genoten van de kindjes. Het weer begint beter te worden dus we kunnen weer lekker naar buiten. Lieselotte en Bastiaan komen ook nog een dagje spelen. De tekst die ik hiervoor gemaakt had is veel te klein. Inmiddels heb ik hem aangepast en print ik hem opnieuw als ik ook andere teksten ga printen.
Week 10 - We zijn lekker 5 dagen naar Centerparcs geweest. Ik vond het wel leuk om van iedere dag iets te schrijven en te laten zien daarom deze week eens een hele ander indeling.

1 opmerking:

Miranda zei

Zoooo wat een inhaalslag zeg!!! Echt knap gedaan!
Ik vind al je weken er super uit zien, lekker vrolijk!
Geniet van je laatste vrije daagjes!

Doei doei