CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 december 2008

Eindelijk weer een update

Waarom ik zo lang niets geschreven heb?
Geen idee.... Weinig inspiratie, weinig spannends te melden.

Ook het scrappen heeft even op een lager pitje gestaan.
Niet dat ik het zat ben hoor.... in tegendeel.
Heb in 2 avonden 3 Lo's gemaakt.

Er is van de week met de post een hele bestelling vakantie foto's
binnen gekomen dus zullen de USA Layoutjes voorlopig wel voorbij komen.


Ook deze geweldige foto's (al zeg ik het zelf) kon ik niet laten liggen.

Afgelopen zondag ben ik met mama voor de 2e x naar Les Mis geweest. Vorige keer kon mama het geluid niet horen dus hebben we van het Luxor nieuwe kaarten gekregen.
Vond het super om deze musical nog een keer te zien (ondanks dat Freek niet meer mee speelt) en moet eerlijkz eggen dat ik eigenlijk best nog een keer zou willen.
Wat een prachtig verhaal. Vorige keer was ik waarschijnlijk toch iets te veel afgeleid.

Nog 3 nachtjes slapen en dan heeft Freek zijn Joseph première.
Ook al ga ik zelf pas in februari heen ben erg benieuwd hoe het vrijdag zal gaan.

4 opmerkingen:

Nicky zei

fijn dat je weer hier bent! mooie lo's heb je gemaakt! en ik vind t tof om te lezen dat je mama deze keer wel wat gehoord heeft! duimen voor freek vrijdag! (geen idee wie het is, maar ja...)

Tamara zei

Heerlijk dat je weer even ongestoord heb zitten scrappen.
En ze zijn ook super geworden.
Liefs Tamara

Ingrid zei

Wat een gave layouts heb je gemaakt, Chantal. Ik vind vooral die van Les Miserables erg mooi.

Miranda zei

Je lo's zijn echt super!!!! Gaaf ook die foto's van jullie vakantie!!