CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 23 december 2008

Eindelijk

Toevallig heb ik het er vanmiddag over gehad dat het zo lang duurt.
Niet wetend dat het antwoord zich thuis in de brievenbus bevond.
Het is eindelijk zover.... Het huis is bijna klaar.
We hebben een brief van Zeeman gehad en 9 Januari hebben we afbouwvergadering.
Als het goed is horen we dan wanneer het huis opgeleverd gaat worden.
Super spannend natuurlijk.



Time flies by the way. Morgen is het al kerstavond en ik heb nog helemaal geen kerst gevoel. Heb gister de boom pas versiert. Nou ja boompje dan.
Eerder is het er gewoon niet van gekomen. Ik had ook geen zin om de ruim 150 zilveren ballen van zolder te halen dus hebben we dit jaar een mini boompje met pittige paarse ballen zonder lichtjes.... weetje ik vind hem geweldig.

Nog 1 dag werken en dan heerlijk een weekje vrij.
Was een rustig weekje van plan maar zal toch een begin moeten gaan maken met inpakken.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met het goede nieuws over het huis! Spannend hoor...ik weet nog dat wij v orig jaar de brief kregen. Dan gaat het ineens allemaal supersnel!

Tamara zei

Hey Lieverd, Dat is echt fijn dat je nou wat meer weet. Hopen dat je er gauw in mag.
En wat heb je een lief en schattige kerstboom.
Liefs Tamara

Miranda zei

Suoper spannend!!!! Nu gaat het hard ja! En je booom.... Hij is geweldig!!!!
Hele fijne dagen en een hele fijne vakantie!!!!

Liefs Inge zei

Ow, wat een supernieuws!!!
Niks geen kerstkransjes of oliebollen, inpakken die handel!
hahaha
Succes verder met alles,
Inge

Ingrid zei

Dat is goed nieuws! Ik ben heel benieuwd wanneer jullie de sleutel krijgen. En die boom is helemaal leuk. Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van paars, maar dit vind ik wel erg leuk.

Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2009!

Jackie zei

WAHAHAH geweldig nieuws, spannend !!!


Ik vind je boompje schattig !!!
heb er ook zo eentje in de keuken staan (denk nog wel kleiner)

Corinne zei

Nog even en dan.......... kunnen jullie in je jullie huissie :-)

Je kerstboompje is geweldig, helemaal mijn kleur.

Liefs Corinne XXX