CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 december 2008

Weer thuis



Ik ben inmiddels weer wat opgewarmd want oh wat was het koud buiten zeg.
En zit nu met de laptop op schoot beetje te kijken wat er op internet verschijnt over de première. Kan nog niet heel veel vinden moet ik zeggen.
Wel heb ik net het item van shownieuws voorbij zien komen. En ik heb idd mezelf gezien. Grappig is dat zeg (niet dat iemand anders kan zien dat ik dat ben ;) )

Helaas heb ik wel behoorlijk in de file gestaan voordat ik in Utrecht was.
Maar was precies op tijd in het afgesproken cafe.

Daar eerst even wat drinken en dan met de hele groep naar de rode loper.
We hadden mooie plaatsen en konden alles goed zien. Al had ik het meeste van de tijd een mannetje van de beveiliging voor mijn lens staan. Ik vond het leuk om het hele rode loper gedoe eens mee te maken.

Het leukste vond ik dat alle joseph’s (op Freek, Robin, Mathijs en Hein na want die moesten spelen natuurlijk) de loper op kwamen. Iedereen werd helemaal enthousiast en de heren hebben uitgebreid geposeerd voor de camera en zeker niet alleen voor de pers.

Ik was wel een klein beetje teleur gesteld dat we niet naar binnen konden want wat had ik Freek graag willen zien schitteren. Moet volgens mij heel speciaal zijn zo’n premiere. Maar je kan helaas niet alles hebben....

Het was erg grappig toen ik totaal verkleumd in de parkeer garage aan kwam raakte ik aan de de een meneer bij de betaalautomaat. Die bleek ik dus te kennen van de site freekbartels.com Zo zie je maar hoe klein de wereld is.

We hebben allemaal een Joseph paraplu gehad en het programma boekje.
niet helemaal het cadeau waar ik op gehoopt had maar toch wel leuk.

Omdat ik niet naar de voorstelling kon vandaag krijg ik van mijn lief een kaartje voor kerst. Ben daar echt heel blij mee : )

5 opmerkingen:

Nicky zei

meid, het genieten straalt van je verhaaltje af! wat leuk zeg om zoiets mee te maken. heel veel plezier met kerst dan hoor! lief van diedje!

Miranda zei

Volgens mij heb jij je reuze vermaakt daar maar idd jammer dat je niet meteen kon kijken!!! Wel super dat je eerdaags wel kan, lief!!!
( enne,ik heb extra opgelet maar je niet gezien bij shownieuws...jammer... )

Tamara zei

Lijkt mij ook wel leuk om zoiets mee te maken.
Enne over die potjes dat is fun flock dat net zoiet als embossen maar dan een fluwele laagje.
Liefs Tamara

Jackie zei

Ik ben zoooo nieuwschierig naar je foto's...
En jammer dat het niet 'meer' was maar dit kan niemand je meer afpakken, toch !!

Tessa Tegendraads zei

klinkt als een hele leuke avond, super joh!!

Groetjes van Tessa