CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 9 februari 2009

Durf te blijven dromen

Ik heb er al meerdere keren over geschreven... ik ben helemaal weg van Freek Bartels.
En kon het niet laten om een cadeautje voor hem te maken.
24 februari ga ik voor de eerste keer naar Joseph en heb er super veel zin in.
Vind het super spannend om het boekje te geven maar ga het natuurlijk wel gewoon doen!!












Strikjes aan de kaft zijn in de kleuren van het Jospeh logo. Mis nog 2 gele lintjes dus die moet ik nog even kopen.
Ik heb veel oranje gebruikt omdat oranje de kleur van zijn jas was tijdens OZNJ.
De titel van het boekje komt van de Joseph posters, daar staat durf te dromen op.
Naar mijn mening is Freek een mega talent en kan hij veel meer dan dit en als hij blijft dromen liggen er nog vele mooie dingen voor hem in het verschiet. En ik blijf hem volgen natuurlijk.

Ben wel nog van plan om er een kaart bij te maken. Dan weet hij iig van wie het boekje afkomstig is en wie weet stuurt hij me wel een mailtje of een kaartje. Dat zou helemaal geweldig zijn!!!

12 opmerkingen:

Jackie zei

Waarom schrijf je dat niet in het boekje ???


Ik vind hem echt helemaal geweldig geworden...

Miranda zei

Ja helemaal super!!!! Gewldig die kleurtjes!!!
Hij zal het vast en zeker helemaal gaaf vinden!!

corinne5 zei

Heel leuk boekje geworden. Toevallig heb ik kaartjes gewonnen met de postcode loterij dus ik ga aanstaande woensdagavond heen, hopelijk speelt hij dan ook :)

corinnexxx

Tamara zei

Wauw Chantal hij is echt zo mooi geworden en Freek gaat dat vast ook zo vinden.
Liefs Tamara

Lianne zei

Wat ontzettend gaaf gedaan. En echt geven hóór, weet zeker dat hij het super vindt!

groetjes, Lianne

~Nancy~ zei

Wat supergaaf zeg..enne.. net wat Jackie schrijft... ik zou het lekker ergens in het boekje zetten dat het bij jou vandaan komt!!

Wendy Schoonhoven zei

Wat een ontzettend leuk boekje zeg en wat bijzonder om hem dat te willen geven. Veel plezier bij de voorstelling vast en natuurlijk ook met het geven,xxxWendy.

Tamara zei

wow wat ontzettend gaaf.. vind hem super!! xx Tamara

Yvette zei

Het boekje is super! Ik ben gisteren geweest, en na de voorstelling ging hij signeren. Hoop dat die dat bij jou ook doet zodat je het boekje kunt geven! Succes!

Marjan zei

Je boekje is geweldig en ik ben heel benieuwd naar zijn reactie! Laat het ons weten!

jandokan zei

Ben eigenlijk wel benieuwd of hij je nog iets heeft laten horen...

Je boekje is helemaal TOPPIE:)

Groetjes Anja
Be smart, make art.

Helena zei

Waw!!
Wat een leuk en mooi boek!
Groetjes,
Helena