CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 21 februari 2009

Handen uit de mouwen

Woensdag hebben we de sleutels gekregen.
Raar hoor als je daar dan staat en weet dat dit je nieuwe (t)huis is.
En dan ... tja waar ga je beginnen.

Het eerste wat gedaan moet worden is de aanbouw. De rest volgt vanzelf.
Vandaag hebben Marc, Died, Emiel, Dries en Hans dan ook keihard geschept. Nu kan de aannemer maandag met de bekisting/fundering beginnen.


Behalve de heren voorzien van koffie, broodjes en biertjes heb ik zelf ook de handen uit de mouwen gestoken. Ben begonnen om boven de muren in de latex te zetten zodat het behang straks beter blijft zitten. Best een klusje maar met mijn Ipodje op mijn hoofd was het best te doen. (Gister mijn Nederlandse Joseph cd binnen gekregen dujs was vandaag vast druk aan het oefenen voor dinsdag)

En nu.... hang ik helemaal brak op de bank, geen bal op de tv en geen puf om te scrappen. Duik zo mijn bed maar in denk ik.

----
edit: dit was mijn 100ste bericht op mijn Blog.

2 opmerkingen:

Miranda zei

He super zeg!! Jij hebben dus al veel geklust! Even flink doorbijten en dan kunnen jullie gaan genieten!!
Veel succes!!!

Nicky zei

het is vermoeiend, en nu gaat t nog maar er komt straks een breekpunt waarop je eigenlijk te moe bent maar nog heel even moet... maar wat je er voor terugkrijgt is helemaal te gek natuurlijk! komt goed sratje. en gefeliciteerd met je 100e blog!