CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 2 februari 2009

New stuf!!

Vrijdag leek wel pakjes avond.... Ik kon 2 pakketjes van het postkantoor halen.
1 was een bestelling die ik bij 2 peas had gedaan.

Ben helemaal weg van dat stipjes papier van Doodlebug en kan het hier bijna nergens vinden.
Kan voorlopig weer even voort.

In het andere pakje mijn Quickutz Silhouette. Natuurlijk heb ik er al even mee zitten spelen.
Ben er nog niet uit hoe alles precies werkt maar dat gaat wel lukken.


In augustus ben ik begonnen met een mini boekje om alle vorderingen van het huis bij te houden. (De eerste pagina's vind je hier) Had er al een tijdje niets meer in gedaan maar heb van het weekeind weer een paar pagina's er bij gemaakt.

Op de laatste pagina heb ik stukjes behang geplakt wat we van het weekeind hebben gekocht.
1 en 2 komt in de logeerkamer, 3 in de gang, 4 op zolder en 5 komt in de woonkamer op de lange wand en moet nog geschilderd worden.

Ik ben nog niet klaar en blijf steeds dingen toevoegen op de pagina's waarvan ik eerst vond dat ze klaar waren. Het opknappen en verhuizen moet er ook nog inkomen dus heb nog wel even ; )

8 opmerkingen:

Anneke zei

Je minialbum wordt super Chantal!

Jackie zei

Dat albumpje word echt errug leuk...
Wat ik van het behang kan zien ziet er goed uit...


Leuke spullies...

Tamara zei

Hele gave spullen heb je gekocht.
En wat gaaf zeg van je verhuisalbum je bent weer lekker bezig geweest.
xxx

Liefs Inge zei

Wat een leuk boekje! Van niets naar een geheel ingericht huis
fantastisch! Veel plezier en sterkte nog!

~Nancy~ zei

Wooww.. wat een mooie nieuwe spulletjes zeg!! Enne.. je mini album is echt super aan het worden!!!

Hanneke van der Linde zei

Je aankopen zien er goed uit!!
Je album wordt echt supergaaf zeg!!

xoxo

Ingrid zei

Leuke spullen, Chantal. Enne....je boekje over jullie huis ziet er erg leuk uit. Gaaf om er een boekje over te maken. Leuke herinnering!

Miranda zei

Nou je spullies zien er super uit zeg!!! Whow!!! Lijkt me geweldig om allemaal uit te pakken!
En je boekje: SUPER!
Leuk om later in terug te kijken!!
Fijn weekend!