CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 11 maart 2010

Beetje wachten ... Beetje freubelen

Omdat onze uk besloten heeft om nog helaas nog even lekker te blijven zitten probeer ik maar het beste er van te maken.

Kan niet zo heel veel meer in huis doen omdat op mijn benen staan steeds zwaarder word. (lijk ondertussen wel een tuimelaar hi hi hi). Maar boven op zolder beetje zittend rommelen gaat prima.

Mijn scrapplekkie is nu dan dus ook zo goed als klaar. (Mis alleen nog een lekkere bureau stoel.)

Ik ben helemaal weg van mijn grote roze bureau, dat met liefde door Died geschilderd is, en mijn rekjes aan de muur.

Maar ook met mijn 2 expedit kasten ben ik helemaal happy. Ik heb nu alles lekker in het zicht staan en kan overal goed bij.

Natuurlijk heb ik ook al even zitten freubelen op mijn nieuwe plekkie. Wat kaartjes om straks de meiden van de zwangerschapsgym te sturen. Omdat ik niet weet wat iedereen krijgt heb ik jongens en meiden kaarten gemaakt. Deze vind ik zelf het leukst geworden.



4 opmerkingen:

Lischa zei

Hoi Chantal

Zoals ik al zei hij prachtig je scrapkamer ,zo netjes opgeruimd en echt ideaal je rekjes met bakjes en haakjes.
Nog bedankt voor je link
De kaartjes zijn ook erg leuk geworden .
Fijn hoor dat je weer lekker kan freubelen en wij weer werk van je kunnen bewonderen.

Groetjes Jolanda

Miranda zei

Ik vind je kamer echt mega gaaf!!!! Leuke kleurtjes en lekkere ruimte, kan me voorstellen dat je er graag zit! Leuk die kaartjes! Wel gek he, krijg je bijna een baby ben je heel veel babykaartjes voor andere aan het maken!!! Spannend hoor meid, wie weet dit weekend?!

Angela zei

hoi meid lekker fris kamertje en super kaartjes zeg! Hopelijk ben je nu lekker bezig en mag je dit weekend nog genieten van jullie kleine wondertje! Veel geluk en succes in ieder geval
xxx

jandokan zei

super leuke kaartjes :D
en... is er al iets geboren???

groetjes Anja