CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 maart 2010

Today ... The day??

Ik kijk net op de klok en het is 5 over 12 .... 9 maart 2010.
Niet te geloven ... Onze uitgerekende dag.
Wat is het eigenlijk allemaal snel gegaan ... de laatste 9 maanden zijn omgevlogen.

Ik weet dat het niets hoeft te zeggen en dat de beeb rustig nog 2 weken kan blijven zitten maar ik vind het toch een bijzonder idee.

Lief kleintje
Wij, je papa en mama zijn er klaar voor om je te ontmoeten.
Ben jij er ook klaar voor om ons te leren kennen?

2 opmerkingen:

Lischa zei

Wat een lieve woorden onder je mooie foto.
Nog even geduld meid.Die kleine van jullie wil jullie graag nog even in spanning laten denk ik :-)
Maar wie weet begint het vanacht al wel te borrelen en heb je morgen leuk nieuws

in ieder geval veel sucses en sterkte me de bevalling.

groetjes jolanda

Miranda zei

Brrr kippevel woorden zeg, wat mooi!!!! Jullie kleintje komt vast heel snel, zal wel reuze benieuwd zijn!!!

( anders wij wel!!! :D :D :D)