CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 5 februari 2012

Gescrapt

Vorige week ben ik lekker een dagje wezen scrappen bij Tamara. Nick was naar het kinderdagverblijf en Fay was lekker met mij mee. Het was erg gezellig en ik heb zowaar ook nog wat gedaan ook. Ik heb week 2 en 3 van Project life afgemaakt (maar helaas bij Tamara laten liggen dus kan ze nu niet laten zien). En daarna ben ik lekker verder gegaan met een mini met foto's van mijn zwangerschap.

Van de week heb ik zomaar weer eens een lo gemaakt en ik vind hem erg leuk geworden.
Deft die dag alleen niet zoveel gegeten en bijna de hele dag geslapen. Verder is ze gewoon haar vrolijke zelf. Natuurlijk is ze ook gemeten en gewogen. Ze is nu 55 centimeter en weegt 4,2 kilo.

Ik ben trouwens super trots op mijn meisje .... ze kan gewoon al van haar buik naar haar rug rollen! ik dacht eerst dat het een ongelukje was maar ze blijft het doen. Ze is wel echt al heel sterk hoor ... ze kan ook al heel goed haar hoofd omhoog houden.

Nick is een beetje mopperig de laatste paar dagen en het lijkt wel of hij zich niet helemaal lekker voelt. Kom er niet echt achter wat er precies is maar hopelijk is het snel weer over.

Het is trouwens bok koud buiten en we hebben een flink pak sneeuw. Dus hebben we een nieuwe slee gekocht en zijn lekker naar buiten geweest. Nick vond het prachtig.
 

1 opmerking:

Miranda zei

Super leuke lo zeg! Heerlijk zo'n dagje scrappen!
Fay is echt een knappe meid, zo goed!!!
Leuke foto's ook van de sneeuw!!! Is toch echt heerlijk voor de kids!

Dat papier wat ik heb gebruikt is van Tilda, Christmas house! :D