CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 23 februari 2012

en nog 1 voor mama

Omdat mama die rozenbal zo leuk vond heb ik er voor haar ook maar 1 gemaakt.Gewoon omdat ik het leuk vind om iets voor haar te maken wat ze mooi vind.
Ik heb namelijk de allerliefste mama van de hele wereld!! Ze heeft sinds ik met verlof ben iedere donderdag vrij genomen. Eerst om me te helpen met het huishouden omdat het met mijn dikke buik niet meer ging en later zodat ik in het ritme kon komen met 2 kindjes. Naast het schoonmaken hebben we ook veel geklets en leuke dingen gedaan. Ik vond het heerlijk om zoveel tijd met haar door te brengen en word eigenlijk een beetje verdrietig als ik me bedenk dat dat straks weer een stuk minder word. Ga dat denk ik wel een beetje missen. Ik heb namelijk nog maar 3 weken vrij en dan moet ik weer gaan werken. Officieel is dit zelfs mijn laatste week verlof ... gelukkig heb ik er 3 weken vakantie aangeplakt. Nog 3 weken en 2 heerlijke donderdagen samen met de allerliefste mama ... mijn mama!!

1 opmerking:

Miranda zei

Nou wat super lief zeg!!! Van je mama en van jou!
Mooie rozenbol weer!!!