CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 23 januari 2008

Eindelijk weer aan het werk

Vandaag ben ik eindelijk weer aan het werk gegaan.... Was wel weer erg fijn.

Het voordeel van ziek zijn was na kunnen denken over dingen die ik nog wil maken. Had niet de puf om ook echt te gaan scrappen tot gister avond. Het was vreselijk slecht weer dus heb ik de vakantie foto's er maar bij gepakt.

Na deze LO had ik nog inspiratie zat en aangezien Car haar moeder vrijdag geopereerd is heb ik voor haar een kaartje gemaakt.
Ik heb hem gelift van Nancy van den Berg (haar Blog).
Volg al een tijdje haar Blog en ze maakt echt geweldige dingen. Heb veel inspiratie opgedaan van haar layouts. En heb er een hoop opgeslagen om ze te liften of ideeën op te doen.
Ze gebruikt zoveel geweldige kleine details.
Wil dat ook echt meer proberen te gaan doen.

In een vorig Blog bericht schreef ik al dat ik mijn armband eindelijk had besteld en ik heb hem dan ook binnen gekregen.
Ben er super blij mee!!
Ik had al zo'n armband maar dan een nepper.
Eerst maar eens kijken of ik het ook echt wat vond. Van Died mocht ik voor mijn verjaardag al een echt zilveren bestellen maar dat kwam er steeds niet van. Ik heb nog niet zoveel bedels maar dan heb ik nog wat te sparen.

Ook nog 2 vervelende dingen... ten eerste is de USB-poort van mijn camera stuk. Geen idee hoe het gebeurd is. Ben meteen naar de winkel gegaan en het zou onder garantie kunnen vallen maar zeker was het niet. Camera zou naar Engeland gestuurd moeten worden en als het niet onder garantie valt (dat bepalen ze daar) moet ik zo'n 100 euro betalen voor het verzenden + nog kosten van de reparatie. Ik heb dus even besloten om hem niet op te sturen in plaats daarvan heb ik een cardreader gekocht zodat ik mijn foto's wel van mijn camera kan halen.

Vandaag ook nog een kleine tegenvaller. Ik heb me een paar weken geleden al opgegeven voor een cursus fotografie die maandag zou beginnen. Hoorde er steeds maar niets van dus heb ik vandaag maar even gebeld. Hebben ze mijn inschrijving nooit ontvangen ... en de cursus zit vol!
Baal dus als een stekker ... had die cursus heel graag willen doen. Ze gaan nog proberen om iets te regelen maar ik heb er een hard hoofd in. Morgen hoor ik meer.

1 opmerking:

~Nancy~ zei

Wat is je kaartje leuk geworden zeg.. wowie.. hartstikke bedankt voor je lieve woorden..en superleuk dat je mijn werk voor je inspiratie hebt kunnen gebruiken. Jammer zeg dat je cursus fotografie niet doorgaat!!! Groetjes Nancy