CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 14 januari 2008

Weer wat stuk ...

Zit ik net onder het scrappen tv te kijken ... hoor ik in eens poef. Dus kijk ik of er ergens een lamp gesprongen was want zo klonk het. Merk ik dat de tv het niet meer doet. Krijg geen beeld en geen geluid meer terwijl boven de tv het wel nog doet. Echt balen want een nieuwe tv zit niet echt in de planning. Deze is ook nog helemaal niet zo oud. 4 jaar pas. Morgen maar even kijken of ie weer wat doet en anders of ie gemaakt kan worden.

Trouwens ik heb een heerlijk weekeind in Zeeland gehad. We hebben zo'n super gaaf project bedacht maar dat kan ik helaas nog niet laten zien. Het is namelijk voor Bag of memories tv.
Nog even geduld dus. Morgen hebben we trouwens weer een online crop met een geweldige eigen sketch.

Ga mijn bedje maar eens opzoeken ... morgen weer vroeg dag en moet weer werken.

4 opmerkingen:

Hinke zei

Ooo balen he, tv stuk. En als er één ding stuk gaat, dan gaat de rest vaak ook. Ik hoop dat ze hem nog kunnen repareren.

Groetjes
Hinke

Jackie zei

Lekker dan de tv kapot...

Enne, ik heb het project ook klaar en ik vind hem leuk (heb het alleen zonder dat ene, hahah)

marlies zei

oei balen als je tv kapot is !!! Hoop dat je hem nog aan de praat krijgt.

Enneuh ik ben super benieuwd naar het project wat jullie bedacht hebben !!!

~Nancy~ zei

OOowww.. wat balen he als zoiets opeens kapot gaat terwijl je helemaal geen plannen had om een nieuwe te kopen!!!!