CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 19 januari 2008

Goede kant op

Gelukkig gaat het allemaal weer een beetje de goede kant op.

Ben nog wel snot verkouden maar voel me al niet meer zo ellendig als donderdag.
Snuit wel mijn hele neus schraal en ben bang voor een dikke koortslip van de week.
Daar zie ik wel tegen op. (Op mijn werk hebben ze me nog niet gezien met een koortslip en ik heb het echt altijd heeeeel erg, nog nooit iemand anders gezien die het zo erg heeft)
Ook heb ik s'avonds lucht gebrek in bed dus ga ik straks voordat ik ga slapen maar een hete douche met eucalyptus olie proberen.

Vandaag de hele dag naar het vorige seizoen van wie is de mol gekeken. Super... volg de nieuwe serie ook.

Oh ja ... de televisie kon gemaakt worden en staat inmiddels weer op zijn plek. Toch wel lekker om weer gewoon voor de tv te hangen hoor, helemaal als je niet lekker bent.

2 opmerkingen:

Hinke zei

Fijn dat je je weer wat beter gaat voelen. En balen van die koortslip hoor. Is daar niets tegen te doen dan?
En super dat de tv weer gemaakt kon worden. Dat scheelt weer een bom met duiten.

Groetjes
Hinke

Jackie zei

gelukkig gaat tie weet iets beter..
En heerlijk als je ziek bent en lekker voor de tv kan hangen (als ie het doet, hihi)

beterschap meid !!