CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 17 januari 2008

Ziek

Gister begon het met flike keelpijn. Wel gewoon gewerkt.
Gister avond Ben ik even bij mama geweest (heb eindelijk mijn armband besteld... yes)
en toen ik thuis kwam voelde ik me al niet echt super. Vanmorgen kon ik dan mijn bed ook niet uit. Voel me alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Getver... mijn keel doet zeer, neus zit vol, hoofdpijn enz enz. Lig de hele dag al op de bank met died zijn deken en kussen (lekker ...) en heb de kleine tv van boven naar beneden gehaald al lig ik meer te slapen dan te kijken.

morgen blijf ik ook thuis en hoop dat ik dinsdag weer gewoon aan het werk kan. Vind hier niets aan.

1 opmerking:

Jackie zei

Beterschap meid !!!
Vreselijk hé...

Ik heb al last van mijn keel vanaf jullie hier waren, en het word maar niet minder, snik !!

EN armband, wat.. welke...
Ik heb van de week mijn nieuwe bedeltjes binnen gehad (eindelijk de letter F en een doodshoofdje)