CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 april 2010

Ik moet er nu echt aangeloven ...

Mijn lieve kleine Nick is vandaag alweer 6 weken ... dus officieel zit mijn kraam periode er op.
Volgende week heb ik de laatste afspraak bij de verloskundige dus dan is het echt helemaal afgesloten :(.

Ik ben in mijn zwangerschap zo'n kilo of 14 aangekomen waarvan ik er inmiddels alweer 10 kwijt ben. Super natuurlijk .... maar die overige 4 kilo moet er ook echt af + nog wel een beetje meer. Dus ... vanaf morgen ga ik weer op dieet.

Nick krijgt nog maar 1 voeding per dag uit de borst en ik denk dat ik daar vanaf woensdag ook mee ga stoppen dus het moet voor hem geen probleem zijn.

4 kilo er af is mijn eerste doel ... Wish me luck!

1 opmerking:

Miranda zei

Oh wat gaat het snel he, nu alweer 6 weken!
Heel veel succes, je kan het wel!!! Ik doe met je mee!!!