CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 5 april 2010

Trotse mama

Vrolijk Pasen allemaal.

Vandaag heb ik voor het eerst gekolfd en heeft Nick dus ook voor het eerst uit een flesje gedronken.Dat ging super goed dus ik ben een trotse mama. Diederick heeft het flesje gegeven en ik vond het super om mijn mannen zo samen te zien


Ben wel blij dat het goed ging want dat betekend voor mij een hoop meer vrijheid. Ik blijf voorlopig wel borstvoeding geven hoor maar als ik niet thuis ben is het lastig om Nick te voeden. (Hij wil alleen in 1 bepaalde houding drinken en dat gaat voor mij het handigst met een aantal kussens. Bij iemand thuis gaat dat nog wel maar ergens anders is het bijna niet te doen). Nu kan ik wat makkelijker wat langer de deur uit. Wel nog even hopen dat meneer straks nog gewoon uit de borst wil drinken.

Nick begint de nachten ook al aardig door te trekken. De tijd tussen zijn laatste en eerste voeding wordt steeds langer. Vannacht heeft hij om 2 uur gedronken en kwam pas om half 10 (!!!) weer. Dus Died en ik hebben heerlijk uit en bij kunnen slapen. Zo lang zit er nog niet iedere nacht tussen maar het gaat zeker de goede kant op.

2 opmerkingen:

Nicky zei

wat een ontzettend lieve foto! heb je inmiddels mijn kaartje?

Angela zei

Oh lekker zeg wat fijn! Ik heb met 4,5 week voor het eerst geflest, nou ja Igor dan en dat vond ik ook wel fijn al pikte ze het niet altijd hoor! Ik had ook het geluk dat flessen en borst goed naast elkaar gingen, ik hoop dat Nick dat ook prima vindt. Het ziet er wel heel schattig uit zo die foto!
Geniet lekker meid, want tja, mijn meiske is vandaag al weer 9 maanden !!!
xxx