CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 20 april 2010

weer wat gescrapt

Na mijn bevalling had ik niet meer gescrapt ... tot gister. Nick lag heerlijk te slapen en ik was op zolder om de was te doen. Maar toen ik mijn scrappspulletjes zag liggen besloot ik de was de was te laten en lekker een paar uurtjes te gaan rommelen.

Ik heb een album gemaakt voor Nick. Heb een simpel album van American Crafts met stof beplakt en verder wat opgeleukt. Het is de bedoeling dat er Lo's inkomen met foto's van de foto shoot.

En de eerste LO voor in het album heb ik ook al gemaakt.


We zijn gister voor het eerst bij de arts op het consultatiebureau geweest en Nick doet het super.
Alles was helemaal goed en meneer is inmiddels 1,3 kilo zwaarder dan bij zijn geboorte. Het enige is dat de achterkant van zijn hoofd wat af begint te platten omdat hij er altijd op ligt. We hebben al vaak geprobeerd om zijn hoofd te draaien of om hem anders neer te leggen maar hij draait dan vrolijk weer terug. Dus ik ga een afspraak maken bij de Osteopaat ... kijken of die ons kan helpen.

Zondag zijn we lekker wezen shoppen in Batavia stad. Lekker hoor zo met mijn mannen op pad ... het was veel te lekker weer om binnen te blijven. Voor Died hebben we 2 nieuwe polo's gekocht, ik zelf 3 paar (oeps) schoenen en ook voor Nick hebben we super stoere schoenen gekocht. Ze zijn nog veel te groot maar ik vond ze zo leuk dat ik ze echt niet kon laten staan.


Van mijn lieve vriendinnetje Jaqueline heb ik een blogaward gehad. Vooral de rede waarom ik hem heb gekregen vind ik heel erg lief ... thanx babe!

Ik geeft hem eigenlijk aan iedereen door die op mijn blog komt. Gewoon om een beetje zonneschijn te verspreiden. Dus als je je aangesproken voelt...

de regels
1. Je moet het logo van de award in je artikel/blog neerzetten
2. Link even terug naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. Geef de award aan zoveel bloggers als je wilt
4. Link de genomineerde bloggers in je post
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten

2 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Ontzettend gaaf album en lay-out!! En die schoentjes.... super cute!

xoxo

Larissa zei

Heel cute!! Ben benieuwd wat er nog meer in gaat komen.