CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 14 juni 2010

Gelukkig ...

De eerste dag werken zit er weer op.

Wel even wennen als na 20 weken uitslapen de wekker om 6 uur in eens gaat. Ik had niet bijster goed geslapen en was eigenlijk al voor de wekker wakker. Zag er toch wel tegenop om de hele dag zonder Nick te zijn ondanks dat ik wist dat hij in goede handen was. Om 7 uur heb ik hem bij mijn lieve vriendinnetje Esmeralda achter gelaten en na even knuffelen en kroelen moest ik er toch aan geloven ...

Gelukkig was iedereen blij om me weer te zien en heb ik eigenlijk niet veel gedaan. Eerst mijn mailbox maar eens leeg gegooid en vooral heel veel bij gekletst Ik had wat lekkers mee genomen voor bij de koffie ... zelf gebakken mini Cupcakes.

Ik had er ruim 60 mee en alles was schoon op. Volgens mij vielen ze dus wel in de smaak. Kreeg zelfs de vraag waar ik ze gekocht had :D

Om half 2 speelde het Nederlands elftal de eerste wk wedstrijd tegen Denemarken en in de kantine konden we de wedstrijd op groot scherm kijken. Was best leuk zo met z'n allen. (gewonnen met 2-0).

Na de wedstrijd nog even een klein klusje gedaan en toen vond ik het genoeg voor een eerste dag. Lekker naar huis om mijn manneke te halen.

Nick heeft een oppas boek waar in geschreven kan worden als hij ergens geweest is en Es heeft er een heel tof stukje van gemaakt.


Ze heeft gewoon een heuse oranje foto shoot met de kids gedaan!! En geloof me het zijn foto's geworden waar het hart van deze scrappende mama zeker sneller van gaat kloppen.

3 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Fijn om te lezen dat je eerste dag goed verlopen is... ;-)

xoxo

Judith zei

Fijn dat je eerste dag goed gegaan is! En de rest van je werkdagen tot nu toe??
En wat een superoppas die zulke leuke foto's maakt zeg!!!

Groetjes Judith

Angela zei

hoi meis fijn hoor dat het allemaal zo goed gegaan is!
het voorbeeldje heb ik van youtube, een filmpje dat heet trifold card. erg leuk!
en ja sinds pixie ben ik een groot vat op hol geslagen emoties hihihih maar dat is niet erg eigenlijk.
xxx