CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 29 juni 2010

Weer eens wat anders

Niet zo lang geleden heb ik weer acrylnagels laten zetten ... en ik vind het heerlijk om weer lange nagels te hebben. Ik vind het leuk om ze iedere keer een ander kleurtje te geven dus ben altijd opzoek naar mooie lakjes.Op de site van Miss Lipgloss had ik het een en ander over de de lakjes van Catrice gelezen dus ben maandag in mijn pauze meteen even langs de kruitvat geweest om er een paar te halen. Ze zijn echt super en kosten maar 2,49 (!!).

1. Just Maried
2. Sweets for my sweets
3. Princess for a day
4. Meet me at coralisland
5. Poison me Poison you
6. Blue's Brother
7. Sold out forever
8. The devil wears red
9. Clay-ton, my hero
10. Be My Millionair

Ook heb ik mijn Konad plaatjes weer opgezocht zodat ik nailart kan maken. (klikken op het plaatje is groter... dan kan je zien wat ik bedoel)
En ik heb al 2 avonden lekker zitten prutsen met mijn lakjes en stempels.


(Op de eerste foto heb ik Clayton, my hero op en op de 2e foto Sweets fot my sweets. )
Heb op internet witte en roze stempellak en 3 nieuwe plaatjes bestel. Hoop dat die morgen binnen komen. Dan zou het zomaar kunnen dat ik morgen avond weer wat anders op mijn nagels heb zitten.

Geen opmerkingen: