CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 7 oktober 2009

18 weken

Het gaat goed met de zintuigen van je baby. Hij oefent nu zijn oogspieren (en kan daarbij dan ontzetttend scheel kijken). Ook voelt hij al als jij (of je partner) over je buik streelt. Heel misschien voel jij hem daar dan op reageren. De lengte van je baby is nu 20 cm en hij is 220 gram zwaar.

Helaas heb ik de baby nog niet gevoeld... nog even geduld hebben dus.
Verder voel ik me prima... op een blaasontsteking na.

Mijn nieuwe camera bevalt trouwens prima!!! zaterdag in utrecht lekker kunnen proberen.
Pics volgens snel... thuis ligt internet er steeds uit.

3 opmerkingen:

Jackie zei

lekker dan nog steeds geen internet thuis...

Esmeralda zei

WWWAAAATTT in Utrecht geweest en ik was er ook! Zo niet fijn van je internet hopelijk is dat gauw opgelost! Wat super dat het zo goed gaat met jou en de baby. Wel minder die blaasontsteking. Veel cranberrysap drinken! xxx

Miranda zei

Hopelijk doet je internet het weer snel!!! Ik ben benieuwd naar je foto's!!
Wat gaat het hard joh, alweer 19 weken!

Ik heb je een award gegeven! :D