CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 23 oktober 2009

Alweer

3 oktober zouden we met een hele groep naar Joseph gaan ... maanden geleden al kaartjes gekocht maar door een foutje van Stage Entertainment kon dit niet door gaan. Super balen natuurlijk want we hadden shirts laten drukken.
Uiteindelijk hebben we voor afgelopen zaterdag nieuwe kaarten gekregen en er zou (dankzij Rowena) iets geregelt zijn om het goed te maken.

Ik moest eerst nog op verjaardag dus kon me pas met eten bij de meiden aansluiten.
Maar het was er zeker niet minder gezellig om. Om Rowena te bedanken voor al haar geregel had ik stiekum iets leuks voor haar gekocht. Maar toen ik binnen kwam was ik degene die een kadootje in mijn handen kreeg. Dan sta je wel even vreemd te kijken hoor....

Ik moest vreselijk lachen toen ik het uitgepakt had.... ze hadden nl een buikband laten maken met JOSEPH er op. De verwachting was dat ik met mijn snel groeiende buik mijn shirt niet meer aan zou kunnen. Gaaf he... Vind het zo super lief van ze!!

Om half 8 waren we met zijn alle in het theater en we vielen wel aardig op. Maar ja wat wil je dan ook met 12 van die meiden.

Over de voorstelling zelf valt niet heel veel meer te vertellen. We waren allemaal blij toen Freek achter de ster vandaan kwam (al hadden we al gezien op het castbord dat hij speelde) en de reactie's van de cast op onze shirts waren kostelijk! De show was weer 1 groot feest ... maar naar mijn zin weer veel te snel over.

Na de voorstelling werden we opgewacht door een mevrouw van Stage entertainment die ons mee nam voor een kijkje achter de schermen. En dat was wel heel erg gaaf...!!!
We hebben op het podium rond gelopen tussen de decors en zijn naar de kostuum ruimte geweest. Speciaal voor ons werd DE jas even gepakt. Zo leuk om die nu eens van echt dichtbij te kunnen bekijken en even aan te kunnen voelen.

Na de Kostuums zijn we nog naar de pruiken en grime ruimte geweest. Qua grime viel er niet veel meer te zien maar pruiken des te meer. Er staan er nog al wat zeg... en allemaal op de hand haartje voor haartje gemaakt. Zo van dichtbij kun je mooi alle details zien.

Als kersje op de taart liep Freek ook nog even in de gang voorbij. Veel verder dan gedag zeggen ben ik niet gekomen maar dat doet er niet aan af dat het heel gaaf was om een keer backstage te kunnen kijken. Maar zoals aan alles kwam er ook een einde aan deze super avond. Na een drankje bij de Burger King is iedereen weer naar huis gegaan. Op naar het volgende musical-uitje!!

Geen opmerkingen: