CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 oktober 2009

20 weken echo

Goed ik was al bijna 21 weken .... maar maandag zijn we voor de 20 weken echo geweest. Alles was (gelukkig) helemaal goed. Alles zit er op en er aan en, voor zover ze kunnen zien, zijn er geen afwijkingen gevonden. Helemaal netjes gemiddeld.

Helaas was er wat mis gegaan met inplannen van de afspraak de dus moesten we tussen wat andere afspraken door. Hierdoor kregen we het gevoel dat het allemaal super gehaast moest en hebben dus niet lekker rustig kunnen kijken. Daar was ik best wel een beetje teleurgesteld over. Kijk ik weet heel goed dat het een medische echo is maar had me er gewoon iets anders bij voorgesteld.

Gelukkig gingen we opgelucht dat alles goed was en met 1 prachtig plaatje de deur uit .

En voor nog wat mooie plaatjes van ons kindje hebben we morgen een afspraak staan voor een pret echo. Daar heb ik wel heel veel zin in. Gewoon even lekker rustig kindje kunnen kijken.

Volgens mij ben ik hier helemaal vergeten te melden dat ik de uk sinds een kleine week af en toe kan voelen. Zeker nog niet iedere dag maar zo af en toe tikt hij (of zij) gezellig tegen de binnenkant van mijn buik. Zo van mama hier ben ik hoor... alles gaat goed. Een heel bijzonder gevoel.... en hoe nieuwschierig ik ook ben naar onze uk toch geniet ik met volle teugen van mijn zwangerschap en ben ik blij dat het allemaal nog wel even duurt.

1 opmerking:

Ingrid zei

Goed om te horen dat alles goed is. Zo'n echofoto is geweldig he?

xoxo