CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 1 december 2011

December

het is niet te geloven  ... maar toch wel echt waar ... december is aangebroken.
DE maand dat ons 2e kindje geboren gaat worden. Wat is het allemaal snel gegaan ...

Ondanks dat ik er wel naar uit kijk om onze uk in mijn armen te mogen houden en ik toch wel razend benieuwd begin te worden of we een zoon of dochter krijgen ben ik stiekum ook wel weer een beetje verdrietig dat het zwanger zijn er alweer bijna opzit. Ik vind het zo bijzonder om te weten dat ik al bijna 9 maanden nooit alleen ben ... en dat gezellige getrappel in mijn buik. Ja ga dat straks allemaal wel weer missen hoor.

Nog 17 dagen tot D-Day ... heel benieuwd of ukkie tot die tijd blijft zitten of zich toch eerder besluit aan te dienen. We wachten het rustig af.

De aller liefste mama van de wereld is bijna klaar met het poetsen van mijn keuken ... gaan we zo broodje eten en dan samen nog even shoppen voor wat laatste babyspullen.

3 opmerkingen:

Miranda zei

Oh heerlijk, herken zo je gevoel! Bah je gaat die uk in je buik zo missen, nog even lekker dubbel van genieten dus!!!

Angela zei

oh ik voel zo met je mee! je gaat het echt missen en naar terug verlangen terwijl je gewoon het mooiste ukkie in je handen hebt! gek idee is dat he?
De swirls in mijn albumpje zijn SVG bestanden voor de cricut in combi met SCAL, heb je dat? Dan kan ik ze wel doormailen als je wilt!
xxx

Jackie zei

Ja aftellen... !!

Al is zwanger zijn ook heerlijk behalve het misselijk zijn dan...

Geniet van je laatste daagjes..

Ik kan niet wachten tot UK 2 er is,