CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 november 2011

Project Life - week 2

Zie hier week 2 van mijn Project Life.



Deze week heeft Nick zijn schoen gezet, nam Nicky afscheid op het KDV, ben ik wezen shoppen met Es, hielp Nick met schoonmaken, ben ik op controle geweest bij de VK, was het sinterklaasfeest op mijn werk en zijn we naar Bataviastad geweest met mama.

Door het sinterklaasfeest op mijn werk had ik extra veel foto's dus heb ik een halve pageprotector toegevoegd.

Door dit project merk ik dat ik toch sneller mijn camera pak en echt aan het denken ben van kan ik hier wat mee, is dit leuk voor PL?Tot nu toe nog geen spannende plannen voor komende week ... maar we zullen zien.

3 opmerkingen:

Miranda zei

Super leuk!!!! Leuke dingen gedaan allemaal! En zo leuk die halve page protector!!

Petra zei

Wat leuk dat je al begonnen bent. Pagina's zien er super uit! :-D

Brenda zei

zeker leuk die halve page protectors! Heb je die zo gekocht?
Mooie 2e week geworden!