CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 13 november 2011

eerste week verlof

Oh de tijd gaat zo snel ... mijn eerste week verlof zit er al weer op. Nick gaat evengoed naar het kinderdagverblijf dus ik ben 3 dagen in de week alleen thuis. Voelde eerst wel even raar maar toch is het wel lekker.  Moet eerlijk zeggen dat ik weinig spannends heb gedaan deze week.  Ik heb veel was gedaan en beetje gerommeld in huis. Films gekeken en lang niet zo veel gescrapt als de planning was. Maar ik vind het heerlijk.


Ik heb al een paar keer geschreven over de drama's die ik heb gehad met mijn telefoon en vodafone en geloof het of niet maar zoals het nu lijkt is het probleem eindelijk opgelost!! Ik heb woensdag een nieuwe telefoon gekregen en tot nu toe nog geen problemen tegen gekomen. De telefoon doet gewoon wat hij moet doen zonder heel heet te worden of een batterij die binnen een uur leeg is en dat werkt heel erg fijn. Het is zelfs een hele fijne telefoon!

Gister is sinterklaas weer aangekomen in ons land. Natuurlijk zijn we met Nick naar de intocht geweest.
Nick vond het helemaal prachtig ... hij heeft heel hard gezwaaid naar de pieten en begon te gillen van de pret toen de toeter van de stoomboot klonk. Zeg nou zelf dit snoetje zegt toch al genoeg ... 
 
Na de intocht moesten we even boodschappen doen en tegenwoordig vind nick het helemaal geweldig om te helpen. Normaal trekken we altijd al genoeg bekijks met hem in de supermarkt maar geschminkt als pietje was dat helemaal het geval. En stiekum ben ik dat toch wel een trotse mama hoor als ik mensen hoor zeggen ohhh kijk daar  ... wat een moppie.

Geen opmerkingen: